Khamis, 15 Mac 2012

♥♥♥...MaCaM MaNa aKu aDa BLOG?...♥♥♥

...aku mau sengih dlu tajuk entry neyh...

^_____^

...aku neyh nda pandai menulis megarang menaip mcm korang…aku taip jaa paa yg terlintas d fikiran ku…

…meh sni aku story mcm mn aku bleh ada BLOG…

…Once open upon a time…

…aku sgt minat skodeng BLOG org…he he…dan masa aktviti ‘skodeng2’ BLOG tuh’ aku tejumpa BLOG kak epi (tuh’ salah satu BLOG beliau yerw)…dan neyh lagi BLOG beliau…‘‘besh jerw ‘layan’ BLOG dia’’…hi hi…wlaupun mempunyai ramai banyak BLOG,beliau mmg sgt rajin update BLOG…and now beliau daa ada BLOG baru (bukan baru tpi limited edition ok)

…kak epi oh kak epi…daa lma nda dgr story kak epi…aku rindu mau skodeng BLOG kak epi…hu hu…promosi BLOG tanpa permission beliau neyh…(maap yerw kak epi)…

…STOP!cukup buat promosi…heee…balik pda story asl…

.

…dr situ…terlintas d fikiran *mcm best jerw BERBLOG*…than mau jga rasa ada BLOG sndri… kononnya sbgi ganti dairy harian laa…dairy harian geli aku ishk’… tgk laa entry PERTAMA (sila abaikan promosi nda berbayar neyh) aku ntah pa2 ntah aku taip…pastu aku buka pla ‘imeem’…buat BLOG d sna jga…masa tuh’ aku rajin hupdet BLOG sna drpd BLOG neyh…mau tau napa?eh…aku sndri pun nda tau lupa sda napa aku lebih suka BERBLOG d sna…hua hua hua…tpi last2 nda da idea mau crita apa dlm BLOG melainkan kesah2 cinta KAMI jerw…so aku senyap bgtu sja…

… 2012… tiba2 tegerak hati mau BERBLOG lagi…so,aku buka imeem balik tpi akaun imeem missing bgtu sja (aku yg nda perna updatekan dri mau slhkan imeem)…hampa aku…hu hu…pastu mau create new BLOG guna email sma (satu jaa baa email aku)…yeah!...nasib laa masih ada BLOG neyh…klu nda malas jga mau buat BLOG baru…and now ini laa HASILnya…

‘Cerita Cinta KAMI Love Story’

.

.

.

…apa yg aku tulis taip aku punya suka…

Sekian.

………………………………………………………………………

…trima kasih kerana sudi terlawat lawat BLOG aku…

^____^

…aku lah mummy SHAKIRA yg baru blajar BLOGGING…yeah!...

cerita cinta KAMI love story

Tiada ulasan: