Jumaat, 20 Julai 2012

♥♥♥...SHAKIRA is 19months already ...♥♥♥

...huh...baru ada sedikit kelapangan untuk mengupdate blog...maaf yee kepada semua yang masih sudi datang sini bab blom sempat terjah blog korang...sejak 2 menjak ni keja makin 'meluap2' bab tu sampai nda sempat skodeng blog...balik keja pula mood dengan SHAKIRA sepenuhnya...

...ok balik pada tajuk...haa jangan nda tau yee...SHAKIRA genap 19bulan daa...tengok anak dara aku ni daa pandai pegang pen or pensil...bila tangan DIA begerak mulut pun akan ikut begerak sekali...macam ni bunyi yang keluar...

"6..6..8...Q,S,T...JIM,BA,ALIF"

...haha...tu laa nombor dan huruf pebret SHAKIRA...

...huhu...nda muat dalam buku...lantai pun boleh juga...

^__^


p/s...SALAM RAMADAN AL MUBARAK SEMUA... :')







7 ulasan:

nadea ramly berkata...

besar dah shakira.:) alhamdulilah..

paripariputih berkata...

hot mama u were tagged http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/hot-mama-in-da-house.html

paripariputih berkata...

hot mama u were tagged http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/hot-mama-in-da-house.html

Bitt (doubleIS) berkata...

hahahaha cute..mereka mesti tinggalkan sign kat tempat2 berdekatan...hehhe

dtg dari pari-pari putih..
salam kenal...salam ramadhan dan selamat berpuasa..

Eca Dwinky Asha berkata...

punya la rajin shakira ne.

miss fluffy berkata...

smp ke lantai tulisnyer..hehe rjinnye shakira...;)

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ berkata...

nadea : dear...alhamdulilah...sy doakan giliran kamu pula nnt ye. :)

paripariputih : huhu...terharunya dlm list hot mama..makasi PPP ;)

Bit (doubleIS) : hihi...salam kenal juga dan selamat berpuasa ;)

Eca : haha...masa bulan ramadan ni laa dia rajin betul menulis baa.

miss fluffy : sangat rajin...betul2 menguji emosi d bulan ramadan ni :D