Selasa, 24 Julai 2012

♥♥♥...SHAKIRA n de geng...♥♥♥

...alhamdulilah...ramadan ke4 daa hari ni...sempat berpuasa dan berbuka bersama asben ramadan pertama dan kedua...nda tau bila lagi dapat puasa dan berbuka sama2...ni laa namanya dugaan kan...

:)

...haaa ni kesah SHAKIRA n de cuzzy yang jarang2 dibawa berjalan depan kawasan rumah...


...ni ketua mereka...ASHRAFF SYAHEEN...

...bila mereka dibawa berjalan2 depan rumah...kena ambil langkah berjaga-jaga...sebabnya mereka pintar meloloskan diri...hehehe...so, terpaksa guard tepi depan belakang...

...daa laa kereta lalu budak2 ni buat macam teda pa2 ja(daa namanya budak2 kan)...apa ketua buat semua akan ikut...terutama anak dara aku ni...susah mau dengar cakap aku kalau ada si ketua...buat laa suara tinggi melangit pun langsung nda d dengarnya...

...safety first...last2 duduk atas bonet kereta 'makan angin'...nda larat aku men kejar2 dengan MEREKA...

...tengok laa aksi MEREKA...



...Rayyan Hilmi, Ashraff Syaheen, Shakira Nur Qaisara...



...nampak sangat ke'excited'an SHAKIRA terlebih sudah...

^__^

8 ulasan:

Eca Dwinky Asha berkata...

excited betul dia....hehee

Bitt (double IS) berkata...

hahhaa budak2kan ada geng lagi syokk :)tapi kalau umur mcm anak u...aduhhh memang nak tak nak anak larik kena larikk jugak...hehehe

Ety berkata...

Haaaa. Shakira dan cousins, puasa tak ni ? hihihihi :D

jaakechik berkata...

heppy jer diorang kan? sonok tgk...

Sally Yatiey berkata...

Comel2 mereka ni. hehe.

Nyue berkata...

suka dia dpt main2..heheh..

akak..salam ramadan :)

Nyue berkata...

suka dia dpt main2..heheh..

akak..salam ramadan :)

Nyue berkata...

suka dia dpt main2..heheh..

akak..salam ramadan :)