Isnin, 30 April 2012

♥♥♥...LeSEn...♥♥♥




...errrrr...

...bleh ka klu aku nda mau ambik lesen keta tpi aku ambik lesen kapal tebang...ahak's...
...bleh laa bleh laa (smbil bedangdut)...hoho...best apa bawa kapal tebang, burung pun takut mau langgar...ekeke...sebenarnya aku seram laa bawa keta bab asyik jammed jee jalan...ntah bila mau clear (hadoii…macam mana mau clear…daa belambak keta masa kini)...

…semalam my dad sound lagi ntah yang keberapa kali…hihi…"bila mau ambik lesen keta,semua suda ada tinggal ko jaa ni"...maksudnya suma adik-beradik aku daa ada lesen...aku masi lagi ala2 budak skola rendah (eh,budak skola zaman sekarang lagi terer bawa keta tauu)...pagi kena hantar,petang kena jemput...heee...my dad or de sista pula tuh' yang ambik hantar aku tiap ari p keja...yaa laa daddy jauh macam mana...(huhu...kan best kalau daddy yang ambik antar aku tiap ari)...

...aku memang seram bawa keta...ntah tetiba jew rasa seram a.k.a panik...padahal masa muda2 dulu bukan men lagi xcited blajar keta...sekarang daa tua2 neyh tiba2 rasa ngeri pun ada kalau bawa keta...aduhaiii...memang aku neyh nyusahkan betul...

…ntah why…bila agaknya semangat dan keyakinan tu kembali…tapi if asbenn de tutor aku berani laa…haha…kepunan laa mau rasa bawa c putra kalau macam ni...




(copy paste from google)

...my kereta idaman...yang pasti buatan Malaysia...yeah!



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tiada ulasan: