Isnin, 16 April 2012

♥♥♥...S to M...♥♥♥

...berat aku naik?...
.
.
.
...story dia mcm ni...pgi kelmarin jln2 with my mom n SHAKIRA...selesai ‘tembak’ telinga SHAKIRA,pastu beli sluar slack utk tambah koleksi…mau elak en.bos sound kali ke3 sbnrya bab slalu pakai bju kurung bila buat site inspection…“SITE INSPECTION DENGAN BAJU KURUNG” aku tau mesti ada yg gelak besar punyaaa…confirm laa en.boss sound dgn jelas…kadang2 rasa mcm bukan gomen pulaa bila pakai sluar slack, klu staff lelaki laen crita…aku ni pompuan jdi hilang keayuan…hihihi…


…balik pada story…smpi jaa kedai tuh’ trus cari bhgn sluar slack…spt kebiasaanya bla p beli baju or sluar(sewaktu dengannya)...cari size S bab sedar diri ini amat comel...ahak’s…penat mencari,panggil staff kedai mnta tlng carikan size comel aku…pastu, u know wat happened…staff tu belek2 2-3 helai pastu cakap habis size S…sooo annoying…geram aku dgr dia ckp mcm tuh’…yaa laa…bkn 5helai jerw laa sluar slack yg d jual tpi betimbun u know…oleh kerana KURENG btul staff kedai tuh’,aku terpaksa cari sndri utk puaskan hati…yeah!...aku amat gembira dpt selongkar sepuas hati aku(tambah keja staff yg KURENG tuh')…hahaha...finally,jumpa juga 3helai size S...mau jaa tunjuk dekat muka staff tuh’ balik...biar 3helai yg penting ‘masih ada size S,wokey’…ishk’…pastu aku ambik 2helai bwh masuk fitting room smbl buat test kuku jari dkt cermin...hehehe...SAFETY FIRST...



...yakin ‘keselamatan’ terjamin…aku pun try sluar tuh’…huh’…muat, cantik jerw sesuwaai dgn kecomelan aku(alamak!telebih-lebih sudah mak budak ni)…TAPI…eh,napa pla ni?...xbleh zip...haaa’…comel lgi laa tuh’…hahaha…yes!sangat sedey wokey…penat2 cari skali xbleh zip…huhu…last2 terpaksa ambek size M jugaa…loose skit,tapi my mom said SANGAT SESUAI…yg penting bleh zip n selesa…hihi…

…kesimpulannya…aku blum timbang berat lagi…ntah laa,cutting sluar yg mmg mcm tuh’ or aku kena trima hakikat berat aku naek…yes!hopefully bleh capai target smpi 45kg dan maintainkan bgtu(bleh kerw,maintainkan)…kekeke…YANG PASTI…en.asbenn amat gembira dgr perkabaran +ve ni…

.

.

.

“Tenks’ abang…bab slalu bagi semangat utk ayang…I love u”

^__^


Tiada ulasan: