Khamis, 10 Mei 2012

♥♥♥...keCoh kEs iBu deRa aNak...♥♥♥



...aku tau korang semua memang daa tau kes hangat yang heboh kemarin...dan d opis aku sekarang ni pun masih lagi kecoh pasal kes tu...aishhh...confirm laa simpati timbul kan apatah lagi dengan si kecil yang belum mengerti apa2...hanya tau menangis meraung apabila berlaku sesuatu...

...heii...nasib aku nda tengok video tu...serammm ehh...aku ni lemah semangat dan bila tengok kes macam tu confirm sampai bila2 aku nda boleh lupa...dengar crita kawan jee pun aku nda sanggup...dan semalam buka mukabuku pun banyak crita pasal tu...terus tutupbuku sebelum aku hanyut baca komen kawan2 kat situ...

...huh'...jadi tajuk utama berita pulaa...semalam daddy siap call lagi..."ayang,tengok tv3...kes dera tu...sian baby tu yang"...dan aku nda sempat tengok pun...naseb baek laa...heee...menurut sumber aku baca sini kejadian berlaku pada tahun lalu lagi dan ibu kanak-kanak tersebut sedang menjalani hukuman penjara dan bakal menamatkan hukuman bulan 11 nanti...

...adoiii...kes tahun lalu rupanya...apasal baru kecoh sekarang ek?...aku nda mau komen lebih2...cuma berharap ibu tersebut insaf atas perbuatan beliau...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tiada ulasan: