Isnin, 4 Jun 2012

♥♥♥...kesah Baju RAYA...♥♥♥

...nda lama lagi masuk bulan Ramadan...pastu Hari Raya...yehaa...besh' bab 1st tyme raya bertiga tahun ni...insyaAllah, tu pon belum tentu lagi laa bab en.asben kena betugas masa tu...harap2 dapat laa merasa raya bertiga nanti...

...ada sepa2 tau...mana bleh dapat baju raya sedondon online?...kalau ada sila tinggalkan link d komen yee...lama daa google tapi belum jumpa yang betul2 menarik perhatian mata hati ini...

...mau yang ready made untuk raya kali ni pastu sedondon dengan SHAKIRA...hihi...semestinya laa tempah lagi puas hati daripada ready made...tapi kos tempah dengan yang ready made sekarang agak jauh juga beza kosnyee...pendapat aku ready made(beli onlie) lebih murah daripada tempah...kalau tempah beli kain paling murah dalam 5puluh ringgit++(kualiti kain memuaskan)...pastu upah lagi 4puluh++ juga(kurung moden)...ni harga semasa yang aku tau kat tempat aku yee...haaa plus++ mau juga 1rat kan...baik beli ready made...murah,kualiti pun ok...janji puas hati kann...(telebih2 sudah!)

...ni nak story sikit misi pencarian baju raya...hehe...hari tu searching baju raya sedondon kat google...pastu tejumpa pula entri ni ...pa lagi misi skodeng2 pun berjalan laa...hehe...besh jee layan blog DIA...skodeng punya skodeng tiba2 jumpa entri DIA yang sangat menyentuh jiwa aku...

...aduhaiii luluh hati ni tatkala baca story DIA...betapa besar ujian Allah pada DIA...dan yessS aku sangat kagum dengan semangat yang dimilikki DIA...mau tau kesah DIA klik sini ...haaa masa mula2 baca story DIA...aku siap kontrol lagi...bukan kontrol ayu tapi kontrol jiwa...memang masa tu daa mengalir airmata cuma bunyi kontral sangat2...yaa laa dekat opis,kang heran pulaa en.boss tengok aku tetiba jee overR...(ni bukann lakonan tauu!)

...heee...aku stop baca untuk redakan airmata daripada terus meleleh...pastu sambung balik baca kesah DIA masa lunch(anggap teda orang kat opis laa masa tu)...bertambah2 pulaa deras jatuh air mata aku...berfikir sejenak,betapa kuatnya DIA melalui saat2 itu...Allahuakhbar...dan masa baca entri tu juga aku nda perasan terkantoi dengan orang opis...tetiba jee aku ditegur...wats wrong?...lebih kurang cam tu laa bunyi nye...hahaha...aku pun story laa keadaan sebenar...huhu...bukan overR tapi story DIA amat menyentuh hati...
.
.
...
.
.
...buat semua yang baca entri ni...terima kaseh banyak2 yeee...diingatkan kepada semua,entri ni tiada niat untuk taggih simpati sesiapa...tapi sekadar luahan dari hati aku untuk berkongsi dengan semua dan mungkin ada yang ingin tau story yang begitu menyentuh hati ini...bak kata pepatah 'sharing is caring' maa...hihi...so,harap jangan ada yang salah faham yee...

^__^


buat LYA,

...so sorry bab cilok pic tanpa keizinan...hehe...aku doakan,semoga Lya,Suami dan ASYA sentiasa diberikan kesihatan yang baik...dan bahagia hingga ke akhir hayat...

.AMIN.


...Happy Family....



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ulasan:

jaakechik berkata...

wah dah nak beli baju raya? jaa tahun ni hitam. hehe. tapi belom cari lagi.

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ berkata...

same laa blom jumpa yg kena d hati...hehe...xcited nak smbt raya ni.. :)