Selasa, 5 Jun 2012

♥♥♥...pindah LAGI...♥♥♥

...huh'...baru dapat berita gembira...dan memang daa lama aku tunggu berita ni...bukan pindah rumah yee...aku akan pindah balik ke seksyen lama tempat mula2 sekali kena transfer...suprisenyee...alaaa sebelah jee laa dengan opis sekarang ni...

...ekceli ,aku belum terima pa2 surat lagi...nii menurut orang kuat kat seksyen lama...surat daripada en.pengarah ada di meja en.bos daa...dan yang herannya kecoh satu bumbung dengan berita gembira itu...muka nda puas hati tengok aku punn ada...so wat?...eyakkk...

'pesal mau kecoh?'

...bukan aku yang minta...dengar kabar angin permintaan atas desakan keja makin belambak kat seksyen lama...dulu masa pindah seksyen sekarang ni pon bukan aku minta...alaaa aku pun malas laa pindah2 ni...malas angkut2 barang...lagipun baru jee learning seson seksyen sekarang tiba2 pindah balik...sangat tak besh sebenarnya...keja setengah jalan nii...yang pasti...

'bukan aku yang minta'



...terpulang laa pada mereka2 yang tidak puas hati atau sewaktu denganya...kalau tidak puas hati sangat p laa mogok dengan en.bos kalau berani direct en.pengarah lagi bagus...tanya laa...

'kenapa aku yang dipilih bukan kamu'

...apa2pun...tiap hari bedepan dengan kamu dan aku tetap cool jee...biar muka kamu menyampah tengok aku...kata2 tidak puas hati kamu aku anggap anggin bayu jee...oleh sebab itu aku akan jadi kuat dan kuat lagi...

'dengan kuasa bulan...'

...aku sangat hepy...

yehaaa!

^__^


mood:balik rumah kiss hug SHAKIRA.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ulasan:

Unknown berkata...

yang penting..
ada keseronokkan bekerja.

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ berkata...

betul betul betul. :)